post

Sinds wij een kantoorprinter hebben gekocht, gaan onze werkzaamheden een stuk sneller. Voor deze aanschaf, stond er een klein apparaat in ons kantoor. Een model waar het een eeuwigheid duurde voordat er eindelijk een kopie uit kwam rollen. Aangezien een nieuw apparaat te kopen, best wel prijzig was, hebben wij dit zo lang mogelijk uitgesteld. Elke keer wanneer er een storing was, hebben wij dit weer kunnen maken, tot de laatste keer. Iemand moest met spoed iets uitprinten en was al meer dan een half uur bezig om van zijn dossier te kopiƫren.

Kantoorprinter

Snel een kantoorprinter geleverd

De opdracht die met spoed de deur uit moest, heeft het niet gehaald. Onze printer hield er juist op dat moment helemaal mee op. Hier moest snel een oplossing voor gevonden worden. Via Hofax hebben wij contact gezocht en zij hebben ons bijzonder goed geholpen. Helaas lukte het niet om dezelfde dag een andere printer te leveren, maar de dag erop wel.

Tegenwoordig hebben wij een super model staan, die razendsnel een kopie kan maken van onze dossiers. De kwaliteit is bijzonder goed en daar is iedereen erg blij mee. Mochten er problemen met dit apparaat zijn, dan kan je naar de helpdesk bellen.Maar het is ook mogelijk om online een storing te melden. Hiervoor moet je een, online, een formulier invullen met alle gegevens. Nadat deze verzonden is wordt er zo spoedig mogelijk contact opgenomen.